6 Haziran 2014 Cuma

GTA IV EFLC | Load Failed Starting A New Game [ÇÖZÜM]



Merhaba arkadaşlar, dün GTA IV Episodes From Liberty City yükledim. Crack yaptım ve oyunu açtım Rockstar Games logosu falan geçti ve karakter seçimine geldi sıra, ben Gay Tony'i seçtim (Diğerini seçseniz de aynı sorun var) ve Play dedim ama o da ne! yüklenme sayfasında GTA IV'ün karakterleri var neyse devam etti ekran karardı ve altta LOAD FAILED. STARTING A NEW GAME yazısı çıktı 2 saniye sonra oyun kapandı. Bunun çözümü için bir sürü Crack denedim olmadı oyunu silip tekrardan yükledim olmadı. Bugün rastgele bir şey denedim ve çözümün bu kadar basit olacağı aklımın ucundan geçmezdi.
Oyunun kurulu olduğu yer C://Program Dosyaları (x86)/Rockstar Games/EFLC  idi ben bu EFLC dosyasını aldım ve adını Grand Theft Auto IV - Episodes From Liberty City yaptım oyunu açtım Rockstar introsu geçti karakter seçimi geldi tekrardan Gay Tony'i seçtim ve yükleme ekranında bu sefer EFLC karakterleri çıktı oyun da güzelce açıldı. Yani sorunun çözümü bu kadar basit nette yazan bir sürü saçmalık yerine bir klasör adı değiştirmek yeterli :)